Luo Yusheng es un hombri que torna al su pueblucu, trés saber de la muerti`l su padri, el maestru local por mas de 40 años. La su madri está atotogáa pola murnia y la tristura pos, ella jué la primer mujer casáa por amor nel pueblu.
El padri de Luo morrió caminu de la ciudá, quedando`l su cadavel a puntu de ser apurríu nun trator al pueblu, pal su juneral y intierru. La jaba de la hestoria aparez cuandu la madri quier que`l su maríu venga nuna procisión dendi la ciudá (a mas de 30 km) jasta`l pueblu, posibilidá que`l alcaldi, parcialmenti, prefier no jacer (es iviernu mu fríu y la genti que mora nel pueblu es vieja u mu chica). Esti jechu, jaz que Luo aprenda la hestoria d`amor de los sus padris: una moza campesina y un maestru mozu que vién de la ciudá con aler y sevia nuéu. Una hestoria escripía de soniches y de la guapura las imágenis.
A la final, en jalguetas u en manguetas, la madri es pa entarajilar la procisión, a la que se junará genti asgaya, pola estima, querencia y gratitú al vieju maestru.
Una película preciosa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario