7 sept 2008

Pal mi corazón... Pablo Neruda

Trés escribir atentu las alas d`un pájaru, alcanceme d`esti poema de Pablo Neruda. Destriáu del libru: 20 poemas d`amor y un cantíu desasperáu.

Pal mi corazón el tu pesu es enforma,
Pa la tu libertá las mis alas son enfoma.
Dendi la mi boca allegará jasta`l cielu
Lo qu`estaba durmíu sobri la tu alma.

Es en tí l`aler de cáa día.
Allegas al simen de la rosáa a las corolas.
Surraspas l`horizonti cona tu ausencia.
Enternamenti a escapi al simen de la ola.

Diji que cantabas nel vientu
Comu los pinos y comu las mayas.
Comu ellos eris alta y duldosa
Y amurrias de súpitu, comu un viaji.

Oldeaora al simen d`un vieju caminu.
Te moran retingles y vocis cordialis.
Yo desperté y dellas vegáas emigran y ajuyin
Pájaros que dormían ena tu alma.

No hay comentarios: