8 mar 2009

La túnica de plumas


Jaz mucha tiempu, un pescaor qu`echaba las sus redes nun lláu d`auguas bellas vió la danza d`una grulla sobri una lera lueña. Averándose cona su chalupa, dióse cuenta de que la grulla no era un pájaru vivu, sino una túnica, una túnica emplumía escolgando d`una quima que cimbreaba al son del burbur del vientu. El pescaor blincó a la lera y apañó la túnica de la quima; era`l mas jermosu ropal nunca vistu.

Una mojer surdió del augua y suplicó al hombri que le golviera la su túnica emplumía. Cuandu él dijo que no, ella pujiteó: "Ensín la mi túnica de plumas no soi pa tornar a los cielos".

Entós l`hombri retrucó: "Cásate conmigu y tindrás la túnica".

Y d`esti móu la mojer subió a la chalana del pescaor, jué a la su casa y tornóse ena su esposa. Peru él ascuendió la túnica emplumía pa qu`ella no juera pa dejalu enjamás.

El tiempu apasó. Apasarin los años, sieti a la final, y tuvierin dos neñas y un neñu. Y allegó un día nel qu`ella alcontró la túnica de plumas ascuendía sol miju. En pusiéndose la túnica, convirtióse nuna grulla de pluma blancu y voló cancia`l cielu, danzando.

Cuentu tradicional japonés

No hay comentarios: