9 mar 2009

El perru marinu "silkie"


Jaz mucha tiempu, un pescaor qu`echaba las sus redes al mar, una nuechi tuvo la oportunidá de ver un perru marinu "silkie" que dejaba la su piel enas llastras. La silkie es perru marinu de día, peru pola nuechi conviértese nel ser humanu de mas beldá qu`enjamás pisó la Tierra. El pescaor miraba a la moza silkie y cudó qu`enjamás vió náa tan jermosu.

Cuandu ella no lu viía, él cuegió la piel de perru marinu d`enti los cudonis y ascuendiólo ena su casa. Al tornar a la costa, el pescaor alcontró a la silkie glarimando murriamenti, escuyando las sus glárimas salaos ena mar.

"Mojer ¿por qué pujiteas comu si el tu cordial juérase a ibrar?"

"Oh, siñor, el mi corazón va a ibrase, con certía, pos ensín la mi piel no soi pa tornar a la mar y no sé cómu vivir sobri la tierra".

"Entós", dijo él, "puéis vinir conmigu pa ser la mi esposa". Y jué asina comu marchó con él, casarin y hicierin jermosos neños.

Un día alcontró la su piel ascuendía so un moriu de la casa. Al tornar la piel a la mar convirtióse otra vegáa nun perru marinu y golvió al llar qu`enjamás dejó d`olvidar.
Cuentu tradicional escocés

No hay comentarios: