9 dic 2008

Caatinga de Hermann


Obra maestra de Hermann –debujanti belga del quien escribí ena entráa “Las torris de Bois-Maury”- cona temática de los bandoleros –cangaçeiros- brasileños.
Espienza esta banda deseñáa cona mijor descrición maginabli d`un desiertu: el silenciu, la color, la vida y la muerti. Cincíamenti genial. Es la historia –poináa ena rialidá del Sertâo nel primer cuartu del siglu XX- d`unos jermanos que pierdin violentamente a la su familia y échanse a la caatinga –destensu desiertu de piedra, espinos y cactus, nel solanu brasileñu- y decidin jacer vengación de los terratenientes culpablis del matacíu. La causalidá jadrá qu`atopin con una colla de cangaçeiros prisiguíos pola policía, ajunándose a ellos –un de los jermanos dejará`l cangaço por una procisión de penitentes- y sedrán asistioris de dellas aicionis violentas, nun meyu tamién violentu.

El debuju es de los mas despresivos de Hermann –de por sí mu despresivu-, con paisajis rialistas y descritivos; gentis feas y creiblis: Hermann n`estáu de gracia.

No hay comentarios: