13 ago 2009

Yo, Ming (y 2)

Vivo nel interior de China, juntanu al lláu Kokonor. Tolos días póngome`l mi sombreru pajeru y el calzón anchu. Cáa mañana, a la raita`l sol, marcho cona chicuca Nam a la mi vera, caminu`l pueblu. Nam aposa la su manu, tan chicuca, ena mía y trespón pol caminu dando blincos que jacin boyear las sus trezas. Cambaleamos ajita. Yo dejo a Nam ena escuela y depués sigo la calle de los vendeoris pa vender los mis pastelis de gingibri. Aquí soi mu currutu. Aminudu gálgome ena tienda de Liang, el vendeor de té. Semos güenos amigos.

Pola tarduca, Nam y yo, tornamos pol sedu pindiu que mos conduz a casa. Ella cuéntame cómu le jue`l día. Y tatarea. Y va blincando, con un pie, col otru... La su risa zizaguea ena nuechi que va caendo seglementi. Asina es la nuestra vida. Cáa día. Namás que cambea la color de los arrozalis y l`agolor de las cajas de té.

Esta mañana, diendo a la escuela, atopemos una sapa azulienti. ¡Tamién yo podría ber síu una sapina cuasi azul! Y cudé enas reinas d`Engalaterra, en cocodrilos, en ricos emires, en brujonas, en toros, en generalis, n`emperaoris del mundu y de sapas cuasi azulientis.

Tóos cudarán n`esti estanti: "¡Vae, si biera síu Ming! Tindría la manuca de Nam pretando la mi manu y sedría`l güelu mas feliz del mundu".

Esta nuechi, enanque Nam duermi, cuegí`l su cuadernu de tarea y escribí al pie de la ùltima página, nuna letruca mui chica: A. (ascuchu) Nam, angelucu míu, quiérote. Y firmé con letra chica: Yo, Ming.

Yo, Ming

Clotilde Bernos

Nathalie Novi

Edit. Kókinos


3 comentarios:

relochez dijo...

Y vuelvo a llorar al acabar de leerlo, aunque ya lo conozca. ¡Ya ves!

la dulda dijo...

¡ Qué preciosidá! ¡ Comu pa no glarimear!
El cuentu -y la su lingua, tan juntanu a nos- mos jaz metemos pocapocu nuna hestoria tan cincía comu aterneceora.
A lo últimu de la letura sudaba la manu cola que tóos bíamos pretáu la manuca la neña...y los mis güejos.

Muchas gracias.

Gandra dijo...

¡¡¡L`Esgonce asubia a la genti que mas bierra!!! ¡¡¡Vae procisión!!!

Desapartando las gromas, el cuentu es mui guapu. Alégrome de qu`allegui al séquitu, al arca: "Ser somantu enantis que coraza".

¡¡Güenos coles pa tóos/as!!