16 ago 2009

Deliciosa Martha

Ier revisioné esta pelícola alemana que tién d`escenariu la cucina d`un restaurante francés n`Alemaña. La su protagonista, Martha, es un mojer conas cosas controláas y con una rutina cutiana bien marcáa. De súpitu, l`acidenti mortal de la su jermana jaz que tenga d`ateclar y curiar a la su subrina. Náa fácil pa nenguna de las dos: una gran cocinera y una neña que no quier comer pol duelu.

Jálanme muchu las pelícolas enas que hai un relate enti jogonis, ena alquimia cutiana: "Vatel", "El festín de Babette", "Comu augua pa chocolate", "L`agolor de la papaya verdi", "Plenu branu", "Ratatouille", enclusen "Gracias pol chocolate" (Chabrol y el su misteriu de la preparación del chocolate... venenosu). Es prestosu.

Golviendo al relate, pa colombru, aparez un nuéu chef nel restaurante: un destravaganti italianu que sedrá`l quien ponga tóo nel pintís pa socoliñar la cucina lértiga y ensín improvisaciónis desistenti conas sus pantesías y relocheces. De manu, la vida de Martha tamién cambeará. La final es guapísima... y un pocu típica.

2 comentarios:

Diana. dijo...

Cómo me gusta a mí esta película, realmente deliciosa, sí. Sabías que en 2007 se hizo un remake con Catherine Z. Jones? No la he visto...

Gandra dijo...

Hola Diana.

Las historias sencillas pueden tener mucho juego, y esta peli lo tiene (a mi parecer).

No veo cine (casi), así que no sabía de la versión de Hollywood. En cualquier caso, no suelen mejorar la obra precedente. Bueno, creo... No imagino una versión de "Tasio", "El sur", etc.

Saludos en una mañana morrinosa precisosa.