Va tiempu escribí atentu "El faru", una banda deseñáa de Paco Roca, agora, qu`a manu vién, escribo atentu dos nuéas bandas d`esti autor: "Las calles de sable" y "Arrugas".

En "Las calles de sable", Roca, jaz un relate cuasi oníricu d`un barriu d`una gran ciudá. Ésti barriu es un labarientu y, las gentis que moran n`él no son pa se marchar (al simen de "El ángel descastaor" de Buñuel). Cuandu un nuéu presonaje aparez esmanáu nesi mundu, espienzan a soceder cambeos sotiles y, trés un tiempu, encetan cambeos mas jondos y de duranza mayor.
El centru del relate es una gran torre-hotel qu`ércese nel centru d`esi barriu pantesiosu. Nel hotel convivin seris destrabagantis y parcialis, que dan a esta obra un que familiar, sorprendenti y románticu. La final es genial y enasperáa. Lambique puru.
La sigunda banda deseñáa es "Arrugas", un relate puntu mas rialista

"Arrugas" no es fácil, no mos cuenta una hestoria con final feliz (al su móu, sí), no mos pola p`aselamos; mos deprendi que, mas u menos, tóos ellos, cuejemos zunas y diciris de la enfancia al dir aviejando. No hai remeyu... güenu, sí, peru a la final. Mas "lambi-queríu".
2 comentarios:
"Arrugas" obtuvo algun premio recientemente no? Creo haberlo leido en la prensa...
Hola Diana.
Es pusibli, peru lo desconózo.
La editorial (¡vae capeza!) es Astiberri y, tién un testu-comentariu d`un articulista de Le Monde.
Pa la genti que no está amezáu a la banda deseñáa p`adultos (cuidu con no cayer nel tréminu enquívocu de "l`aduldez" de la pornografía) es un ejemplu descelenti. Hai mas...
Jiro Taniguchi, Paco Roca, Hermann, Juiliard, Bonin, etc, etc. Inombris basalis (al mi paecer).
Saludos
Publicar un comentario