23 ago 2009

Diariu azul

De súpitu, acánzome de "Diariu azul" d`André Juillard, debujanti francés d`obras basalis de la banda deseñáa européu: Las sieti vidas del gavilán, Pluma al vientu, ... y de la obra que jue la su continación: Depués de la chuvia.
Diariu azul es una hestoria del amor difícil, desalcontranti y malencónicu. La hestoria d`una osesión y de los barbajos que d`ella mos debuja Juillard. Una de las mijoris bandas deseñáas atentu la solidez, la jalta de consuelu humanu y la sede d`otros que tenemos.
Trés d`esta obra, libró Depués de la chuvia, una hestoria mas aventurera con un cameu de los protagonistas de Diariu azul -contándomos, de manu, lo que no vimos a la final del primer títulu-. Tamién genial.
PD. Comu ya no escribiré mas atentu banda deseñáa -pos el lunis 31 piesllo l`Esgonce-, suliñaré La prórroga de Jean-Pierre Gibrat, qu`es una hestoria d`un mozu ascuendíu y dáu por muertu ena Ocitaña invadía polos nazis. Debuju genial y hestoria calda y guapa. Tamién del mesmu autor es El vuelu del corvatu, una hestoria d`amor nel París acupáu (dos tomos).

No hay comentarios: