19 jul 2009

A móu de diariu

Va unos pocos días que voi cudando qu`esti esgonce tién de finar. Tóu tién principiu y final y, quizaes mudar a otru blogue nel "cabu d`añu" -al simen de las culiebras que mudan de piel- sedría una solución, peru, dendi ier -y por primer vegáa- no estoi disfrutando d`estu d`escribir ena rede. Hai muchu por escribir peru estoi esmanando l`apetegu... y no quiero enternecer y espurrir a la "creatura". Una cosa tién seguranza: l`esgonce finará al cumplir el su ciclu añual.
Fecha de la "implosión": 30 d`agostu de 2009

2 comentarios:

la dulda dijo...

Regrets...


Aspero que, cona implosión anunciáa, no se forme un bujeru nigru que sorba tola materia concentrau y seamos pa siguir tuviendo "el esgonce" comu nuestru blogue de cabecera.

Gandra dijo...

L`Esgonce quedará comu está, ensín añidir mas, peru, yo mudaré a otru blogue al estrincote, no abiertu a los demás y, a la final, sólu condicionáu polas mis talangueras y pol placer cincíu d`escribir pa mi, diendo nun sen col mi apetegu y sinciu. Toca cambear.

Un candial saludu