24 jul 2009

L`enfant sauvage

Va un güen que d`años que vi L`enfant sauvage. L`alcordanza d`esta pelícola era mui lueña y de duzagrior, peru ier vímola y, jue al simen d`un bálsamu, un remeyu sanaor y emocionanti. Suelgo no ver las películas que me son prestosas d`emoción, es comu si no usara de velas otra vegáa y sentir que cambean las sensaciones. No golví a ver L`hombri elefante, El gran azul, Un viaje al corazón, El taste de la papaya verdi, etc, etc.

François Truffaut dirigió esta cinta nel añu 1969, en blancu y negru y, ambientáa ena Francia del añu 1798. Es la historia rial d`un neñu atopáu nun boscu n`estáu asalvajáu y munchinu y, que vivió años esnugu y sólu. Es la hestoria de Victor de l`Aveyron y del su maestru Jean Itard. En primer presona, Itard, despón tolos ensiñamientos y desperimentos centíficos que jaz col neñu munchinu y los alvancis que surtin. El premiu y el castigu, lo justu y lo enjustu, las diferiencias enti l`amor encondicional al neñu del ama de llavis y el cariñu, nantante, de Jean Itard. Verdaeru lambique visual. Hai momentos de tala sublimidá nel relate, que no importa que la pelícola ainas tenga otros presonajis, pos los desistentis tienin ricura por demás.

Pelícola jermosa y parcial, surdía 10 años depués de “Los 400 golpis”. Otra maravilla.

4 comentarios:

Diana. dijo...

Dirigida y protagonizada por TRuffaut
Lo escribiría en cántabro pero no sé.
salu2

Gandra dijo...

Hola Diana.
Eris bienvenía a esti esgonce ensín importar con qué lingua escribas.
Dicis bien lo de que la pelícola está protagonizáa por Truffaut. Es un direutor que m`encanta. Jaz pocu vi "La serena del Mississippi" y "La novia vistía de negru".

Tengo una dulda atentu una escena d`una pelícola suya ena que cai un neñu (mui chicu) dendi un pisu y, no m`acanzo de qué pelícola es.
Si daque de vos sabi qué pelícola es, por favor, dicímelo.

Un candial saludu, Diana

Diana. dijo...

Hola otra vez, la película que dices se llama La piel dura.

Gandra dijo...

Gracias, Diana.

Vi esa película por la televisión hace muchos, muchos años y, esa imagen quedó en mi retina. Trataré de conseguirla.

Un cordial saludo... y bienvenida.