29 jul 2009

Eisenhower visita a las sus tropas

El general estaonidensi Eisenhower tinía de visitar a las sus tropas en Ruanda y, pa dale carauter oficial, el gobernaor de la zona (hombri fatu y garantujeru) mandó a los jefes de las tribus qu`entarajilaran l`oldéu al general. La genti tindría de ponese nel caminu rial, saludar, alear y vitorear. L`únicu problema era que la genti de la zona diba talmenti esnugu, lo que pal gobernaor y pal melitar americanu era declinanti d`ausencia de moral y primitivismu.

Al rápalu, el gobernaor y los sus asistioris, consiguierin pantalonis pa los hombris y sayas pa las mojeris que dierin a los jefes de las tribus. Pa tóos ellos tinían unas jubonetas aspras que taparían l`arca. No juerin pa conseguir muda pa tanta genti, peru, a güeju de meya fanega la visita diba a paecer curiosa y moralmenti cristiana.

-No hai problema -dijerin a coru.

Encontóo, el día de la manífica pasáa, pocu enantis del pasu d`Eisenhower pol caminu rial nel su Jeep, aprendierin que dengunu tinía puesta la juboneta, de móu que las mojeris tinían los sus pechos al airi. Era una situación pocu hallaera pa los asistioris del gobernaor... y pa la genti que no taba amezáu a poner ropa.

Mandarin avisu al gobernaor y, ésti, ordenó que las mojeris taparan los sus pechos al pasu d`Eisenhower. Con pacencia y superioridá, los asistioris dijerin que tinían de tapase los pechos nel desfile.

-No hai problema -dijerin a coru.

Vae cara pondrían Eisenhower y el gobernaor alvanzando nel Jeep y viendo cómu las mojeris diban tapándose los pechos (y jasta la cara) cona parti alantera de la saya, dejando al airi las encles y lo demás...

No hay comentarios: