27 may 2009

El pesu d`una parabra

La seimana pasáa m`atopé con un esconocíu (en rialidá m`atopó él) y, luegomenti hézome saber que no traga esti esgonce porque escribo la parabra juella… (sic)

No quiero estopar el llar a nadie, tampocu caer en roindaes y, muchu menos cudar tochamenti que lo qu`escribo no lo vei nadie por mas qu`insista que lo jago pa mi (onqui sé que no es al estrincote míu)… peru paez que estoi hiciendo mal a genti que no conozo.

Dando una varáa, vi polos verbenarios qu`echaba, que no sedría p`aselalu y razonar. Dejámolo pa práu, pos él tién razón de qu`esa parabra yo no l`ascuché enjamás ena comunidá autónoma de Cantabria… comu ya despliqué jaz tiempu.

Cuandu las parabras mancan, mijor no dicilas.

Adios “juella”… hola “hoja”.

4 comentarios:

Serrón dijo...

Uy!, has dicho "adiós". Yo, como ateo que soy, me siento ofendido. Exijo rectificación...

:)

No te dejes acolechar. Ánimu y un robráu abrazu,

Serrón

la dulda dijo...

Ya lo dicía El Gallu: Tién d`haber genti pa tóo.
Déjalo pa prau...

Un abrazo.

Gandra dijo...

Hola Serrón.

Eris bienviníu.

No padezo acolechu, si es casu, una "dulencia chica d`arreflesión y cudar". Las recontravicionis y las duldas son güenas. L`egu no está mancáu, pos el mi egu mudó jaz tiempu y sólu vién de vesita mu de cuandu en vez...

Va pocu, parlárinme mu bien de tí (una presona que quiero muchísimu y que conocis). Abora sé el tu inombri ensín saber quin eris.

Un candial abrazu

Gandra dijo...

Hola a la Dulda.

Ya siento no dir el martis a apurrite "aquellu"... marché a una cita ubligáa. Ya te contaré...

¡¡¡Los kiwis de Sabela prendierin!!!

Besos de güelta