2 may 2009

La Guajona


Esti, es quizaes el ser de la mitología de Cantabria que mijor encarna a una pesadilla andanti, la mojer vampiru que mos chumpa la sangri enanque dormimos.

Atotogáa por un capote negru y asubiáa pola escuridá de la nuechi, la guajona sal de las sus lóndrigas joracas a buscu de sangri frescu. Tién una gamella cona que s`auda pa sangrar enas venas de neños y mozos, pos prefier el suerbu de la sangri mozu a la sangri vieju. La sangri nuéu renuéa el su aspeutu revieju, lambriju y desamañáu.

La guajona entra enas casas y asecha a las sus vítimas cuandu duermin. Al despertar, éstas, véinse jelonas y desalendáas; ensín la color de la genti tresnáu. Pa entós, la guajona ya tornó a la su cuvija.

La guajona sangra peru no mata, espurri la sencia de la vida con una visual… empresarial.

5 comentarios:

Proyecto Terror dijo...

La nochi de Walpurgis socedió enti’l coleru día de Abril y el primeru de Mayu, y paez que caltenemos la muestra sangri tovía enas venas, pos las guíceras y las güajonas no atriviéronsi a arrimasi a la krypta.

Me prestó el tu comentario; col tu premisu, colguítolo nel mi blog.

Salú dendi la krypta!

Proyecto Terror dijo...

Hale!, alampa la diéresis que puse a la GUAJONA. Ay, ay, ay!

Gandra dijo...

Eris bienvinía Beatrix.

Ties "primisu" pa escolgar tolo que quieras nel tu blogue.

No entiendo qué quiés dicir cono de "La nochi de Walpurgis" ¿es una nuechi especial?. No sé, peru camiento que va a ser una nuechi de las que tantu te jalan... con vampiros y güétabos... no uso!!

Besos diurnos.

Proyecto Terror dijo...

Sí, es especial, sobretóo ena mitá y el cierzu d'Uropa.
Nochi copáa de mágia ena que, icen, toas las juerzas de la Naturaleza anajan y los hombris y mojeris echan bailatos juntanu'l juegu pa pidir polas cogechas, pa tener hijos, pola salú...
Tamién las guíceras y los guíceros tién su aquel n'esta nochi.
Es una historia mu guapa. Déjote l'enguilu a la Wikipedia pa dir abriendo boca: http://es.wikipedia.org/wiki/Noche_de_Walpurgis

Gandra dijo...

Gracias a esgaya.
Besos