22 ago 2009

Viernis, 21 d`agostu de 1942

Quisía Kitty:

El nuestru escondite agora sí es un verdaeru asubiu. Al siñor Kluger paecióle qu`era mijor que por lanti de la puerta d`alcesu a la Casa de detar pusiéramos una balda, pos los alemanis están registrando casas a esgaya a buscu de bicicletas ascuendías. Peru es una balda giraora, qu`abri al simen d`una puerta. Hézola el señor Voskuijl. (Está avisáu de los sieti ascuendíos, y amostróse mui mañenti en tolos aspeutos).

Agora, cuandu queremos abajar al pisu d`abaju, tenemos d`ajibamos y depués saltar. Depués de tres días, tóos ellos tiníamos la renti escripía de chinchonis de tanta zamostáa al trempasar la puerta, baja por demás. P`amorecer los golpes eno pusibli, Peter puso un trapu con jorcinas de maera ena solera. ¡Veremos si val!

Estudiar, no estudio muchu. Jasta sitiembri decidí que tengo vacances. Papa diz que depués él me dará clasis, peru primeru tindremos de mercar tolos libros del nuéu cursu.

La nuestra vida no cambea muchu. Hui lavarin la capeza a Peter, lo qu no tién náa de particular. El señor Van Daan y yo siempre andamos rutando. Mama siempre me trata comu a una neñuca, y a mí esu m`enrabia. Polo demás, tamos angu mijor. Peter sigui ensín mecer conmigo, es un latosu, qu`está tol día ganduliando ena cama, depués martillea un pocu y cuandu fina guélvese a tumbar. ¡Vae un tochu!

Esta mañana mama volvió a echame un sarmón. Los nuestros paeceris son talmenti repuchaos. Papa es un cielu, onqui daque vegáas s`enfurruña cunmigu por cincu minutos.

Juera jaz güen tiempu, encotóo tratamos d`arrejundilo eno pusibli, tumbándomos nel jargón que tenemos nel soberáu.

La tu Ana.

2 comentarios:

Diana. dijo...

hace unos meses vi un documental, "Desastre en europa: la persecución de los nazis" en el que se muestra la única imagen, en video, existente de Ana Frank (grabada por casualidad). El doc. trataba de otras personas: el matrimonio Beate y Serge Klarsfeld, que yo no conocía de nada. Me pareció muy interesante. Te dejo el link por si acaso...(http://documentales.tv-on.es/historia/desastre-en-europa-la-persecucion-de-los-nazis/)

Gandra dijo...

Gracias, Diana.
Me ha sorprendido leer el diario de Ana Frank porque esperaba algo más duro... y es el diario de una niña en una situación extrema (que ella relativiza).
Un saludo