Masaru Emoto es un centíficu japonés qu`adeica la su vida al estudiu y analís del augua. Al treviés del repompéu magnéticu (resonancia magnética), Emoto analiza las auguas de dellos paisis y de diferientis procedencias (traida, juentis, lláos, empalagos, etc). Col analís d`estas auguas y las sus cristalizacionis, oserva l`HADU (Jadou, parabra libráa por Emoto que provién de dos ideogramas japonesis que sinifican Onda y Muvición). La prueba d`esti métodu son imágenis del augua congeláu (glaju) con jormas que sorpriendin: las auguas contremináos tienin un cristal feu y ensín jorma; las auguas límpios cristalizan con gran guapura.
El su trabaju pon de benifiestu, que l`origin del augua es responsabli del su aspeutu (a hucias de la contreminación, pureza, etc), peru, las cristalizacionis son pa cambear si recibin estímulos (güenos u malos). Pintu`l casu, la música, las parabras, etc. tienin un efeutu ena jorma de los cristalis, que premanez jasta que sofri otru estímulu... y estu sinifica, que l`augua tién "moroya".
Si el nuestru cuerpu tién un 70 u 80% d`augua, nos, tamién estamos sol influju del HADU. U quizáes, tingamos de dicir: JADU.
No hay comentarios:
Publicar un comentario