19 dic 2008

Tokio es el mi jardin


Abora qu`escribo atentu ciudáes, alcánzome d`una banda deseñáa a meyu caminu enti la visual europea (francesa) y el manga japones. Los autoris d`esti güén ejemplu de novela gráfica son Frédéric Boillet y Benoît Peeters. El relate es de Peeters y el debuju (descelenti) de Boillet.

David Martin es un francés asitiáu ena capital de Japón, trebajando pol día nel mercáu central de pescáu y, pola nuechi, intenta ser arrepresentanti d`una modesta marca de cognac (Cognac Herault). Tratar d`acabildrar una vida con dos trebajos aullantis, nuna cultura diferienti es un retu que Davido Maratin (asina es pronunciáu el su inombri en japonés) proponse cutianamenti.

Una causalidá jaz que conoza a una japonesa, de la quien quedará namoráu con relochez. Peru, pa engarmar mas las cosas, el su jefe francés supelgó viajar a Tokio pa ver cómu van las sus inversionis orientalis. Depués de dos años, namás vendió una caja de cognac. El presonaje de Mr. Herault, en dellos momentos es confundíu con Mr. Hullot (del genial Jacques Tati) es basal nesta banda deseñáa.

La hestoria es guapa, con gran rialismu enos viecos y enas muvicionis, y consigui metete nun relate caldu y parcial. La final, al gustu japonés, es feliz. Güén taste.

No hay comentarios: