20 oct 2008

El jardín de la cernáa de Dennis Bock

Una mañana, cancia la final del branu nel qu`alamparinme la cara, el mi jermanu chicu y yo jugábamos ena vera`l ríu qu`hicía linte pol solanu del nuestru barriu, ena bárcena que jue jogar y otomía del mi pueblu duranti siglos. Allí solía pintar con tierrardíu l`espaldar de Mitsuo, con una vilortuca d`un cerezu qu`escuendía nuna biesca de pecanas juntana cuandu allegaba la hora de tornar en ca. Prestábame la jorma d`aquella quima, y la sensación de que tinía una pluma u pincel ena manu. Apañaba barru de la lera y lo tresjormaba en tóa clas de feguras: árbolis, pejes, alimalis. El día que matarin a los mis padris decidí debujar la cara del mi güelu. Yo bía cumplíu seis años pocas seimanas enantis. Mitsuo, el mi jermanu, tinía náa mas cuatru años y tres mesis.

Asina escomencipia El Jardín de la Cernáa de Dennis Bock. La hestoria de Emiko Amai sobrevivienti al bombardéu d`Hiroshima.

No hay comentarios: