6 jun 2009

Las calabazas gigantes del granjeru John


El juevis ví esta pelícola, decumental, fábula u, lo que sea. Es la hestoria rial d`una granja al treviés de mas de 40 años y, del su protagonista John Peterson, l`heréu d`una familia de granjeros del Midwest d`Estaos Uníos. Por mor del apetegu que la su madri tinía de sacar pola su cámara imáginis de la vida cutiana, semos tistigos del cambeu generacional, de las muertis y del pasu del tiempu, enclusen, de la tresformación de la granja.

John jaz un relate divertíu, crudu, amargosu y sinceru del su vivir ena granja. Una granja que cuandu allega a las sus manos tién 179 hectárias y, aguañu namás una mozauca d`hectárias, trés sofrir dellas crisis, colómicas y presonales.

John está arrodiáu de granjas modelu, de genti que jorma parti d`una comunidá piesllá que no consienti otros modelos. John sofrirá`l despreciu y las acemangas de los sus vecinos, de la policía, de los amigos trés entarmar una comuna hippie y una comuna artística ena granja. Sofrirá el desaler y trespondrá a Méjicu unos años, tornará y, siguirá cona granja pos pa él la granja es el mundu a escala. No sedrá fácil.

La granja de John es hui un arreferenti y un modelu ena zona, pos costrui una alternativa ena produción d`hortalizas cológicas. Aguañu, tresformó la granja nun astragu biodinámicu singún el móu antroposóficu de jacer de Rudolf Steiner y, apurri alimentos biológicos a dellos cientos de familias que son copropietarias de la produción. John está feliz, pos por primer vegáa surti alimentos de mayor calidá y produción paregual a l`agricultura convencional.

No hay comentarios: